ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

مشخصات بلاگ

ویروهاستینگ یکی از نام های کاملا ایرانی وشرکت معتبر در زمینه هاستینگ ثبت دامنه بین المللی وملی می باشد بخش فروشگاه شامل فروشگاه قالب وطراحی اختصاصی قالب می باشد

طراحی فروشگاه استوک ایران

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ
سایت استوک ایران سازگاری کامل با افزونه المنتور را دارا میاشد. همچنین دارای المان های اختصاصی برای افزونه المنتور میباشد. قالب استوک ایران به افزونه المنتور وابسته نیست. 

برخی از ویژگی های سایت فروشگاهی استوک ایران 

سرعت بارگذاری بالا

در طراحی و کدنویسی این قالب فروشگاه استوک ایران از هیچ افزونه ای استفاده نشده است. در نتیجه قالب کم حجم و سبک و سرعت بارگذاری بالای خواهد داشت. که این مورد در تجربه کاربری و سئوی قالب تاثیر گذار میباشد.  


امکان چندفروشندگی

افزونه دکان این قابلیت را دارا میباشد که در کنار افزونه ووکامرس برای سایت شما قابلیت چندفروشندگی را فراهم آورد. قالب فروشگاه استوک ایران سازگاری کامل با افزونه چندفروشندگی دکان را دارا میباشد. بنابراین شما میتوانید همانند فروشگاه های بزرگ ایرانی از سیستم چندفروشندگی بهره ببرید و مدیریت کاملی بر فروشندگان و محصولات داشته باشید. 


 


مگامنو


در قالب فروشگاه استوک ایران شما میتوانید بدون نیاز به هیچ پلاگینی از مگامنو استفاده نمایید. توضیح اینکه مگامنو قالب فروشگاه استوک ایران تنظیمات بسیار ساده ای دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل پیاده سازی میباشد. در تنظیمات مگامنو شما میتوانید تعداد ستون، تصویر پس زمینه و موقعیت تصویر را تعیین نمایید. همچنین مگامنو را برای آیتمی فعال و یا غیر فعال نمایید. 


 


پنل تنظیمات پیشرفته

فروشگاه استوک ایران دارای پنل تنظیمات پیشرفته میباشد که شما وب مستر گرامی میتوانید کنترل کاملی بر قسمت های مختلف سایت داشته باشید: تغییر لوگو، فعال و یا غیرفعال کردن اسلایدرها، انتخاب رنگ قسمت های مهم قالب، تعیین اطلاعات تماس،لینک شبکه های اجتماعی و... 


  


مقایسه محصولات


امکان مقایسه محصولات برای یک فروشگاه یک قابلیت ضروری میباشد. اینکه مشتری در انتخاب بین دو محصول دچار تردید شود امری اجتناب ناپذیر میباشد. با امکان مقایسه محصولات مشتری میتوانید راحت تر و دقیق تر تصمیم بگیرید. مشتری میتواند محصولات مورد نظر خود را به لیست مقایسه اضافه نموده و بعد از بررسی درنهایت اقدام به خرید نماید. 


 


ابزارک پیشنهاد لحظه ای


در قالب فروشگاه استوک ایران اسلایدر پیشنهاد لحظه ای بصورت یک ابزارک در اختیار شما قرار دارد که شما با تعیین محصولات برای اسلایدر پیشنها لحظه ای این امکان را فراهم می‌آورید که مشتری را ترغیب به خرید محصول نمایید. و در نتیجه کسب و کار خود را رونق بخشید. 


 


اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز


با اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز شما میتوانید یک قابلیت زیبا و جذاب به فروشگاه خود اضافه نمایید. و محصولات مورد نظر خود را با تخفیف به مشتری ارائه دهید. شما میتوانید برای تخفیف شگفت انگیز خود زمان شروع و زمان پایان انتخاب نمایید و بعد از به پایان رسیدن زمان متنی به کاربر نمایش داده میشود. همچنین اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز  دارای تایمر معکوس میباشد که این مورد میتواند در ترغیب مشتری برای خرید تاثیر زیادی داشته باشد. 

فیلتر محصولات


دارا بودن فیلتر محصولات برای هر فروشگاه اینترنتی یک قابلیت ضرورری میباشد. و این مورد در موفقیت فروشگاه و افزایش فروش محصولات تاثیر زیادی خواهد داشت. در قالب فروشگاه استوک ایران شما میتوانید امکان فیلتر محصولات را در صفحه کاتالوگ در اختیار کاربران قرار دهید.و کاربر راحت‌تر و سریع‌تر به محصولات مورد نظر خود دسترسی خواهد داشت.
حساب کاربری شیک و کاربر پسند

دسترسی به حساب کاربری برای هر سایتی از موارد مهم و کاربردی میباشد. در قالب فروشگاه استوک ایران این امکان برای کاربر وجود دارد که به راحتی به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید: ویرایش آدرس‌ها، مشاهده سفارشات و سوابق خرید، ویرایش اطلاعات حساب کاربری و ...
صورت‌حساب چند مرحله‌ای

لیست علاقه‌مندی‌ها

سبد خرید اختصاصی و شیک

تبلیغات بنری

بخش اخبار (وبلاگ)

پیشتیبانی از نوشته‌های پیشفرض وردپرس

تبلیغات پاپ‌آپ

اسلایدر محصولات ویژه

جستجوی زنده (ajax) محصولات

دموی سایت فروشگاه استوک ایران:

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی