ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

مشخصات بلاگ

ویروهاستینگ یکی از نام های کاملا ایرانی وشرکت معتبر در زمینه هاستینگ ثبت دامنه بین المللی وملی می باشد بخش فروشگاه شامل فروشگاه قالب وطراحی اختصاصی قالب می باشد

طراحی سایت فروشگاه زیتون مسعود

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱ ب.ظ

ویژگی های سایت فروشگاه زیتون مسعود 
سازگاری با نسخه php 7.1 , 7.2
سایت فروشگاه زیتون مسعود ، بصورت اختصاصی از افزونه open graph برای سئو سایت شما استفاده میکند. به این صورت که با افزودن متا تگ هایی به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو کمک میکند. همچنین سایت فروشگاه زیتون مسعود ، دارای منو و تنظیمات فارسی است که میتوانید براحتی بخش های مختلف سایت را مدیریت کنید. رولوشن اسلایدر به عنوان محبوب ترین افزونه ساخت اسلایدر در صفحات اصلی این قالب بکار رفته است.
در کنار سایت فروشگاه زیتون مسعود  افزونه های پریمویم با ارزشی قرار داده شده است.
افزونه yoast seo به عنوان بهترین پلاگین سئو و بهبود دهنده رتبه محصولات شما در موتور جستجوگر گوگل در این قالب قرار داده شده است.
پلاگین چند فروشندگی دکان که سایت شما را برای فروش محصولات سایر فروشندگان آماده می کند و افزونه wp rocket که به منظور بهبود عملکرد و سرعت سایت وردپرسی مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. با این افزونه سرعت سایت خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید و امتیاز خوبی در سئو از گوگل دریافت کنید.
همچنین سربرگ های سایت فروشگاه زیتون مسعود  را میتوانید به دو نوع مختلف سفارشی سازی کنید. از دیگر امکانات سایت فروشگاه زیتون مسعود  ، میتوان به پشتیبانی از آیکن، مگامنو و تصاویر پس زمینه اشاره کرد. ضمن اینکه با امکاناتی چون تبلیغات پیشرفته، نقد و بررسی، وبلاگ، خبرنامه و … سایتی پیشرفته در کسب و کار داشته باشید.

 

 

دموی سایت مسعود :

 

 

 

 

 

ورود به سایت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۱
ویرو هاستینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی