ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

مشخصات بلاگ

ویروهاستینگ یکی از نام های کاملا ایرانی وشرکت معتبر در زمینه هاستینگ ثبت دامنه بین المللی وملی می باشد بخش فروشگاه شامل فروشگاه قالب وطراحی اختصاصی قالب می باشد

ویروهاسیتنگ ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب و ثبت دامنه و طراحی


کلیه سرورهای ویروهاسیتنگ از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرین تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراین شما با ما آنچه را درمی یابید. آخرین تکنولوژی سرورهای ما موجب می شود وب سایت شما در تمام مدت شبانه روز با سرعت بسیار بالا در دسترس بازدیدکنندگان باشد.

 

ویروهاستینگ در سال ۱۳۸۷ آغاز به کار نمود و به جرات می توان اظهار داشت که این شرکت از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکتهای میزبانی وب در ایران می باشد واز اولین شرکتهای فعال در زمینه خدمات ثبت دامنه، میزبانی وب و طراحی وب در ایران است. این شرکت خدمات وب هاستینگ خود را روی سرورهای ویندوز و لینوکس ارائه می دهد و توانایی طراحی وب سایت به روشهای استاتیک، داینامیک (CMS) و فول فلش را دارد. ویرواز نام پهلوان و سپهداری در منظومه ویس و رامین گرفته شده است.

 

 

ویروهاستینگ با تجربه 12 ساله خود در زمینه طراحی ،سئو و بهینه سازی سایت آماده ارائه انواع خدمات طراحی ،سئو سایت از جمله سئو تضمینی، سئو کلی، بک لینک، دیجیتال مارکتینگ و… به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

ویروهاسیتنگ با ارائه طراحی و سئو کاملا اصولی و متناسب با استاندارهای موتور جستجوگر گوگل می تواند در کمترین زمان شما را در صدر نتایج جستجو در کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار دهد.

 

ویروهاسیتنگ با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه سرویس‌هایی با سخت افزارهای کارآمد و قدرتمند همواره توانسته آپ تایم بالای ۹۹٫۹% را برای سرویس های خود به همراه داشته باشد.
✅ هاست لینوکس و ویندوز نامحدود cPanel و Plesk با هارد SSD در ایران و آلمان
☑️ ارائه دهنده‌ی اولین میزبانی وب حرفه ای لینوکس و ویندوز با هارد NVMe در ایران
✅ نمایندگی هاست لینوکس و ویندوز با هارد SSD و وب سرور Litespeed در ایران و آلمان
☑️ هاست دانلود با کنترل پنل cPanel و وب سرور Litespeed در ایران و المان
✅ ثبت بیش از ۴۰۰ پسوند دامنه بین المللی
☑️ ارائه سرورهای اختصاصی ایران، فرانسه، آلمان، انگلستان و امریکا
✅ ارائه سرورهای مجازی ایران، آلمان و فرانسه با هارد SSD
☑️ ارائه انواع گواهینامه‌های SSL برای دامنه های ملی و بین المللی

 

 

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات


قابل ارائه بر روی : کلیه سرویس ها

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربران به منظور تامین امنیت اطلاعات بیشتر کاربران توسط ویروهاستینگ صورت می گیرد که کاربران غیر نسخه های تهیه شده شخصی بتوانند از امکانات ویروهاستینگ نیز استفاده نمایند
دوره بک آپ گیری ها : سرویس های حرفه ای و پرترافیک دارای بک آپ گیری روزانه و مابقی سرویس های اشتراکی دارای بک آپ گیری هفتگی هستند سرویس های دانلود و بک آپ دارای این امکان نیستند.

 

 

تغییر در برخی تنظیمات PHP

 


قابل ارائه بر روی : کلیه سرویس ها


زبان PHP با توجه به ساختاری که در نسخه های مختلف خود دارد و توابعی که در نسخه های مختلف حذف و یا افزوده شده اند نیاز دارد که بر روی سرور نیز پشتیبانی کامل از انها صورت گیرد.
همانگونه که CMS های موجود در بازار با نسخه های مختلف PHP برنامه نویسی شده اند ، ویروهاسیتنگ راهکاری برای پشتیبانی از تمامی نسخه های موجود و قابل استفاده برای کاربران ارائه کرده که در استفاده از سرویس های میزبانی وب به نسخه اصلی PHP بر روی سرور محدود نشوند و بتوانند وب سایت خود را به هر نسخه ای که تمایل دارند تغییر دهند ، در این بین امکان فعال و یا غیر فعال کردن برخی ماژول ها به همراه تغییر در برخی تنظیمات PHP بجای استفاده از php.ini در کنترل پنل هاست وجود دارد.

 

ارائه ابزار جهت بازگردانی اطلاعات

 


قابل ارائه بر روی : کلیه سرویس ها

 

ویروهاستینگ از دو پلتفورم R1soft و JetBackup به صورت همزمان بهره می برد که بستر امن تری را برای ارائه خدمات به کاربران ارائه کرده که کاربران می توانند اطلاعات خود را به صورت مجزا و یا کامل بازیابی نمایند
برای مثال امکان بازیابی Email ، Cron ، SSL و ... به صورت مجزا فراهم است و در هر زمان امکان بازیابی به نسخه های موجود توسط صاحب وب سایت از کنترل پنل CPanel وجود دارد.

 

جلوگیری از نفوذ و هک

 

قابل ارائه بر روی :لینوکس پرترافیک/کلیه سرویس های لینوکس/کلیه سرویس های لینوکس

ویروهاستینگ تدابیر فنی در زمینه با امنیت سرویس های خود اندیشیده که تمامی سرویس ها از یکدیگر مجزا هستند و امکان نفوذ از یک سرویس دیگری بر روی سرور را نخواهد داشت.

 

سرعت بالای بارگذاری

 


قابل ارائه بر روی :لینوکس حرفه ای/لینوکس پرترافیک

هارد دیسک SSD فضای ذخیره سازی با سرعت چدین برابر هاردهای SATA هستند که در بازدهی سرویس ها تاثیر بسیاری دارند که سرورپارس از این تکنولوژی برای تمام سرویس های خود ولی به حالت های مختلف استفاده کرده است ، سرویس های اعلام شده در بالا دارای این امکان به صورت کامل هستند و مابقی سرویس ها از ترکیب دو نوع هارد SSD , SATA استفاده شده اند.

 

قابل ارائه بر روی : کلیه سرویس ها

 


در حقیقت، ساخت لینک مشتمل بر مجموعه­ای از چند مهارت مختلف است: شما باید با مقولاتی نظیر محتوا، فروش، برنامه نویسی، روانشناسی و بازاریابی سنتی مطلوب آشنا باشید تا بتوانید دیگران را به برقراری پیوند با سایتتان ترغیب نمایید.

سرویس های اشتراکی به منظور حفظ کیفیت بر روی ارائه خدمات به دیگر کاربران دارای محدودیت های استفاده RAM , CPU است که این محدودیت بر روی تمامی سرویس ها طبق شرایط ارائه خدمات محدود هستند
لذا به منظور در اختیار داشتن منابع بیشتر در نوع سرویس اشتراکی سرویس پرترافیک برای این نوع استفاده در لیست خدمات سرورپارس قرار داده شده است تا نیاز کاربران به صورت کامل در این زمینه مرتفع گردد

 

تیم ما را بشناسید

موفقیت ما اتفاقی نیست!

مهندس مصیب راه بر
مدیر سایت
مدیر و بنیان گذار پرتال ویرو هاستینگ هستم و همیشه ایده های جدید برام جذاب می باشد ...

 

مهندس رضا شیرازی
پشتیبان سایت
از بچگی به طراحی و نقاشی علاقه داشتم حدود ده سال است که کار گرافیک و طراحی را دنبال می کنم.

 

مهندس دنیا شیرازی
تحلیل گر سیستم
خیلی حرفه شو دوس داره و همیشه سعی می کنه بهترین کارشو ارائه بده , مهربون و خوش قلب.

 

مریم محمدی
امور مالی
کار اصلی خانم محمدی حسابدرای هستش تمام تمرکزش روی کارشه خیلی مهربون و البته تمام...

 

آرزو شریفی
بازاریاب
مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نرم افزار و در زمینه طراحی وب‌سایت و سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات ایمیلی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی در تیم ویروهاستینگ مشغول فعالیت هستش ...

 

یوسف کریمی
طراح گرافیک

مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی در زمینه طراحی سایت حرفه ای با قالب اختصاصی و سئو و بهینه سازی سایت توی تیم ویروهاستینگ مشغول فعالیت هستش