ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

مشخصات بلاگ

ویروهاستینگ یکی از نام های کاملا ایرانی وشرکت معتبر در زمینه هاستینگ ثبت دامنه بین المللی وملی می باشد بخش فروشگاه شامل فروشگاه قالب وطراحی اختصاصی قالب می باشد

طراحی سایت شهرداری اقبالیه

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۳۴ ق.ظ

ما سعی کردیم برای این قالب امکانات زیادی را در نظر بگیریم تا ظاهری زیبا تر و جذاب تر برای قالب فراهم کنیم. این زیبایی بر روی بیننده سایت شما نیز تاثیر بسزایی دارد.داشتن قالب سبک و خوش فرم و زیبا و سازگار با خلق و خوی ایرانی اسلامی ما برای یک وب سایت دولتی مثل شهرداری یک گزینه الزامی است. باید یک سایت ایرانی روحیه ایرانی داشته باشد در عین حال کامل و مدرن باشد.
سایت شهرداری  که پیش رو دارید  زیبا و خوشرنگ بر روی وردپرس می باشد. این قالب با فریم ورک بوت استراپ ۴ کار شده و با تمامی دستگاههای همراه سازگاری می باشد . ظاهر خوب قالب در موبایل و وجود تگ های الزامی برای مرورگر های آی او اس و اندروید به شما کمک می کند تا کاربر بتواند سایت شما را به عنوان یک وب اپ خوب نمایش دهد.
در طراحی این سایت سعی شده تمامی استاندارد های قالب های دولتی بهمراه نیازمندی های سئو رعایت شده است و باعث می شود سایت برای موتور های جستجو بسیار سازگار باشد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی