ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

مشخصات بلاگ

ویروهاستینگ یکی از نام های کاملا ایرانی وشرکت معتبر در زمینه هاستینگ ثبت دامنه بین المللی وملی می باشد بخش فروشگاه شامل فروشگاه قالب وطراحی اختصاصی قالب می باشد

در طراحی سایت شهرداری باید دسترسی به اطلاعات به سادگی و راحتی قابل انجام باشد، کاربر باید به راحتی بتواند اطلاعات موردنظر خود را پیدا کند.

کاربران سایت های شهرداری عموماً با هدف انجام کار خاصی وارد اینگونه سایت ها میشوند، پس طراحی سایت شهرداری باید بیشتر از داشتن ظاهر و گرافیک زیبا، کاربردی بوده و با هدف رساندن هر چه سریعتر کاربر به هدفش طراحی شود. با قرار دادن مهمترین آیتم ها و خدمات و پربازدیدترین ها در صفحه اصلی سایت سعی کنید صفحه اصلی سایتتان کاربرپسندتر شود.

– سایت های شهرداری موفق اکثرا ناوبری آسانی برای کاربران دارند. منوهایی در دسترس کاربر است که به آنها عادت دارند. ویژگی مهمی که در این سایت وجود دارد، طراحی سیستم پرسش و پاسخ می باشد. که در این سیستم کاربران سوالات خود را از شهردار محترم مجلسی پرسیده و ایشان به کاربران پاسخ می دهد. در واقع یک تعامل و ارتباط بین مردم و شهردار وجود دارد.

برخی از امکانات و خصوصیات این قالب :

مدیریت شهری
حمل و نقل و ترافیک
شهرسازی
اطلاعات جغرافیایی
عوارض
اطلاع رسانی
حقوق شهروندان
نظرسنجی

 

نکته این سایت با هاست و دامنه به فروش میرسد.

مشخصات دامنه 1ساله ir

هاست ایران 500مگابایت یکساله

پنل میزبانی و دامنه قابل ارتقا می باشد.

 

500,000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی