ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

ویروهاستینگ

هاست دامنه طراحی سایت فروشگاه قالب

مشخصات بلاگ

ویروهاستینگ یکی از نام های کاملا ایرانی وشرکت معتبر در زمینه هاستینگ ثبت دامنه بین المللی وملی می باشد بخش فروشگاه شامل فروشگاه قالب وطراحی اختصاصی قالب می باشد

طراحی سیستم اختصاصی عوارض شهرداری رودبار

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ
طراحی سیستم اختصاصی عوارض شهرداری رودبار با هدف ارائه خدمات شهرداری از طریق اینترنت به شهروندان است.یعنی شهروندان از طریق اینترنت بتوانند به سایت عوارض شهرداری مراجعه نمایند و از آخرین میزان عوارض سالیانه ، بدهی های معوقه ملک ، با خبر شوند . این سامانه از چند بخش اصلی تشکیل شده است ، ۱-میزان عوارض سالیانه :یعنی شهروند با مراجعه به سامانه عوارض می تواند از وضعیت مبلغ عوارض سالیانه با خبر شود. ۲-پرداخت اینترنتی عوارض شهرداری :یعنی شهروند می تواند بدون مراجعه حضوری به شهرداری از میزان بدهی خود با خبر شودو مبلغ بدهی خود را از طریق درگاه آنلاین بانک ملی پرداخت نماید وکد پیگیری را از طریق درگاه دریافت نماید . ۳-پیگیری عوارض از طریق سامانه :شهروند با مراجعه به سامانه عوارض و وارد کردن اطلاعات ملک از پرداخت عوارض با خبر می شود. ۴-ریسپانسیو بودن سامانه این امکان را برای شهروندان ایجاد کرده است که بتوانند عوارض خود را از طریق گوشی و تبلت ها پرداخت کنند.

هم اکنون بهره گیری عوارض شهرداری از بستر اینترنت برای ارتباط با کاربران و مراجعین در سازمان ها و نهادهای دولتی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است از این رو برآن شده اند که با راه اندازی سیستم های مختلف مانند سیستم آنلاین پرداخت عوارض شهرداری و … از این بستر برای ارتباط و خدمات هرچه بهتر به مراجعین خود استفاده نمایند. این روند در کشور ما نیز آغاز شده است و استفاده از سامانه‏ های هوشمند در کشور درر حال رشد می‏ باشد. امکانات سامانه عواض شهرداری : در سامانه شهرداری رودبار مراجعین با ورود به سامانه عوارض شهرداری می توانند با وارد کردن نوع واحد خود (مسکونی/تجاری) و همچنین شماره شناسایی ملک خود از عوارض سالیانه آن آگاه شده و بصورت آنلاین هزینه آن را واریز نمایند. خصوصیات اصلی این سامانه عبارت است از :

  1. کاربری آسان
  2. دریافت عوارض سالانه ملک
  3. پرداخت امن و آنی
  4. اطلاع از عوارض سال بعد
  5. پیداکردن مشخصات صاحب ملک با داشتن کد شناسایی ملک
  6. استفاده لحظه ای و ۲۴ ساعته از سامانه
  7. امکان رهگیری پرداخت ها
  8. درگاه پرداخت بانک ملی
  9. کنترل پنل اعضا
  10. ریسپانسیو بودن سامانه
  11. برخورداری از امنیت مناسب و جلوگیری از ارتباط بدافزارها با سیستم از طریق CAPTCHA
  12. پشتیبان گیری آنلاین از کلیه اطلاعات به صورت ساعتی و اتوماتیک
  13. خروجی اکسل اطلاعات از سامانه
  14. و …

این سیستم بصورت کاملا اختصاصی و سفارشی برای سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض شهرداری رودبار طراحی و برنامه نویسی شده است و امکانات آن بنا به نیاز قابل تغییر می باشد. پشتیبانی از سیستم دائمی از طرف سایت ویروهاستینگ انجام خواهد شد. طراحی سیستم های اختصاصی (CMS) : سایت ویروهاستینگ مفتخر است که تا کنون بیش از ۱۰ سیستم اختصاصی را در سطح کشوری و استانی طراحی و راه اندازی کرده است. ما با دارا بودن کادری مجرب و برنامه نویسان قوی در حوزه های مختلف آمادگی داریم تا هرگونه ایده و یا سیستم اختصاصی مدنظر شما را طراحی و اجرا نمائیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر یا مشاره در این حوزه می توانید با شماره های سایت تماس حاصل نمائید و یا از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۲
ویرو هاستینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی